Monday 2 January 2017

Homestay dPuncak Taman Puncak Bukit Katil Berdekatan Ayer Keroh dan MITC

Homestay dPuncak terletak di Taman Puncak, Bukit Katil kira-kira 12 minit dari tol Ayer Keroh. Terletak di lokasi yang strategik terutama di Ayer Keroh dan MITC seperti Zoo Melaka, Taman Tema Melaka Wonderland, Taman Mini Malaysia dan Taman Mini Asean, Taman Rama-Rama, Taman Buaya, Taman Botanikal, Tasek Ayer Keroh, MITC, MIBC, MIMC dan yang terbaru Bayou Lagoon Resort dPuncak Homestay Bukit Katil menyediakan penginapan yang selesa dan murah untuk pengunjung-pengunjung yang memerlukan penginapan ketika berkunjung ke Melaka.


Juga berhampiran dengan dPuncak Homestay ialah UTEM Kampus Industri di Ayer Keroh, Menara Persekutuan, Wisma Persekutuan, Seri Negeri, JPJ, Institut Latihan Perindustrian Bukit Katil, Hospital Pantai, Kompleks Mahkamah dan Mahkamah Tinggi Syariah dan banyak lagi tempat tumpuan.

Alamat homestay dPuncak:

Jalan Puncak 1, Taman Puncak
75450 Bukit Katil
Melaka

Tel/Whatsapp: 017-9527363 / 019-6507363

Kadar Sewa : Rm170.00 Semalam

Check In : 2.00 Petang Dan Check Out: 12.00 Tgh

Bilik: 3 Bilik Tidur Dan 2 Bilik Air

Kemudahan di Homestay:
  • Mempunyai 3 bilik tidur
  • 2 bilik aircond dan satu bilik kipas angin
  • Ada 2 bilik air
  • Toto dan bantal tambahan
  • Peti sejuk
  • Kemudahan memasak disediakan.
  • Parkir tertutup untuk 2 kereta


SHARE THIS

Author:

Homestay Kesidang di Melaka menyediakan penginapan homestay yang murah dan selesa. Terdapat 2 unit homestay di bandar Melaka dan 1 unit di Bukit Katil. Kami juga ada menyediakan kereta sewa yang murah untuk di sewa samada kepada tetamu homestay atau sesiapa sahaja tertakluk kepada terma dan syarat. Hubungi kami di Talian 017-9527363 untuk maklumat lanjut.

0 comments: